Breaking
Home » არქივიpage 10

არქივი

ABZU – რეცენზია

ავტორი: მევლუდ საბაშვილი ABZU ისეთ თამაშებს მიეკუთვნება, რომლებზეც ამბობენ ეს არა მხოლოდ თამაშია, არამედ მხატვრული ინსტალაცია, თანამედროვე ხელოვნების ღირსეული ნიმუშიო. რაც არ უნდა ბანალური იყოს ასეთი კლასიფიცირება ხატოვანი პროექტისა, რომელიც ძირითადად სწორედ მომხმარებლის ვიზუალურ და აუდიალურ სენსორებზე მოქმედებს რეფლექსური უნარების ...

Read More »

ხულიეტა: დედის ხატი ალმოდოვარის შემოქმედებაში

ავტორი: ბაჩო ოდიშარია „ხულიეტას“ პირველივე კადრი ხასხასა წითელი ფერის ნაჭრის ფონზე იწყება, რომელიც თეატრალური ფარდასავით აჩენს მოლოდინს თუ რა დაგვხვდება მის შიგნით. ფორმებით უცებ წითელი ნაჭერი ასოციაციურად გიგანტური ვაგინას ფორმას იძენს, საიდანაც ალმოდოვარის ახალი პირმშო უნდა წარმოიშვას. სამონტაჟო ჭრის შემდეგ ...

Read More »

რეცენზია: Suicide Squad

ავტორი: ბაჩო ოდიშარია დაახლოებით 12-13 წლის ვიქნებოდი, პირველად რომ მარკეტინგის გავლენით მოვტყუვდი. მაშინ ტელევიზიებში უცებ გამოჩნდა რეკლამები სასწაულმოქმედი დეოდორანტის შესახებ, რომელსაც სარეკლამო რგოლის მთავარი გმირი ბიჭი ზოროს ნიშნის სიმეტრიულად ისხავდა სხეულზე, სახლიდან გამოდიოდა და გზაში შემხვედრი ყველა ლამაზი ქალი მასთან ...

Read More »

სამომხმარებლო კანიბალიზმი და ლესბო ნეკროფილია ”ნეონის დემონში”

ავტორი: ბაჩო ოდიშარია ნიკოლას ვაინდინგ რეფნი ყოველთვის მკაცრად მასკულინურ ფილმებს იღებდა კაცი  მთავარი პერსონაჟებით, რომლებიც საკუთარ თავში ატარებდნენ ძალადობისა და დომინაციის მძლავრ ნიშან-თვისებებს, თუმცა, მის ახალ ფილმში ”ნეონის დემონი” მამრობით სქესს მკაცრად ერთგანზომილებიანი, ინერტული როლი უჭირავს. აღარსადაა ”დრაივის” რომანტიზმი, ”ბრონსონის” ...

Read More »

დეტროიტმა თბილისში დაისადგურა – მუდიმენი Tbilisi Open Air-ზე

ავტორი: ჯაბა შავიშვილი “I don’t make music for the masses to dance to, i make music for the small majority that listens.” —Kenny Dixon Jr. ამერიკული საცეკვაო მუსიკა თავისი ჟანრებითა და სტილებით ჩემი ყურისა და ტანისთვის როგორც იტყვიან ხოლმე, სალბუნია. სწორედ აფრიკული ...

Read More »

რეცენზია: Café Society

ავტორი: ბაჩო ოდიშარია ამერიკა, 30-ანი წლების დასაწყისი. სამყარო სწრაფად იცვლება. უოლ სტრიტის კოლაფსმა დიდი დეპრესია გამოიწვია, რომელიც 12 წელს გაგრძელდება, კინემატოგრაფში ხმოვანი კინო იწყებს დომინირებას. ჩნდება ახალი შესაძლებლობები და ახალი მაგია მოძრავ სურათებში. სწორედ ამ მოვლენების ეპიცენტრში, ჰოლივუდის მსხვილ პროდუსერ ...

Read More »